decembra 27, 2006

Nové akvarko

Vždy sme mali amazonské-spoločenské akvárko, ale raz na jednej návšteve akva-trhu som natrafil na malawi cichlidky. Hneď som si kúpil tak zo šesť.
Boli to tieto druhy:

Melanochromis auratus
http://myfish.akvamalawi.com/fish_show.php?type=current&idfish=34&idvariety=0&povod=search

Pseudotropheus zebra


...

Vôdec som nevedel ako sa o ne starať, ale
melanochromis sa mi začal nahánať ako pred párením. Potom sme sa presťahovali. Žial ryby strastiplnú, dlhú cestu neprežily :((

Rozhodol som sa pre 200l akvárium(100x40x50) MALAWI. Nádrž som už doma mal, ale stojí prázdna. Po prestahovaní do nového domu bolo toľko práce, že neprišlok postaveniu akvárka. Takže teraz mám prázdne akvarko, stojan, vzduchovacie motorčeky, umelohmotné rastlinky. Začínam stavať...:)

Žiadne komentáre: